Siirry pääsisältöön

Tekstit

Videot

Viime viikolla liikuttiin yli 12 tuntia!

Tykkään kyllä näistä pidemmistä vapaista kun on aikaa treenata rauhassa ja pitkiä settejä, ja siltikin jää vielä aikaa muuhun toimintaan.


Menneellä viikolla tuli hyvä määrä treeniä, vähän kovaa ja valtaosa maltillisesti. Hyvä fiilis on kyllä tämän hetken treenaamisesta ja tuntuu että suunta on oikea ja matka jatkuu kohti tulevia tavoitteita ja haasteita.


Viikon treenit: Maanantai: Pyöräily: 17,2km ja keskisyke 117
Juoksu: 12,9km, 1h 11 min ja keskisyke 155
Venyttely: 45 min

Tiistai: Sali: Voimapäivä , sarjat 3*3. Kyykky 85kg, Maastaveto 105kg, Leanveto, + hauis ja ojentat
Venyttely: 26min


Keskiviikko: Pyöräily: 23km, keskisyke 108
Juoksu: 8,5 km ja 56min, keskisyke 149. Vetoja, noin 2km. Vauhdit ekoissa vedoissa 4,15 ja lopuissa inan kovempaa
Torstai: Lepopäivä Perjantai: Juoksu: 10,2km. Alkuun 5* 800 metriä 5,00 vauhtia ja päälle 5* 1km 4,30 vauhteja.  Kuntosali: Nopeuspäivä, sarjat 3*3 Tempaus 37,5kg, rinnalleveto 40kg, voimapunnerrus 35kg
Lauantai: Pyöräily: PK-Lenkki, 67km ja 3h 2…

Viimeisimmät blogitekstit

Mäkivedoista voimaa juoksuun!

Jänistelyä Paavo Nurmi Marathonilla!

Viikon treenit

Diabetes ei ole kestävyysliikunnan este!

Juoksua, tunkkausta ja pyöräilyä!

Aika aloittaa tunkkaus ja mitä se oikein on !!

Mitä on polkujuoksu!

Kona Sutra LTD Cyclocross

Viikon treenit

Toukokuun juoksutapahtumat ja treenit!